Jak vybrat odbornou deratizační firmu
Pokud se u vás objeví kdekoli škůdci , ať už štěnice, potkani, dřevokazi, rusi, švábi atd, musíte tento problém řešit co nejrychleji, nejlépe ihned. Nejdůležitějším krokem je vybrat si správnou DDD firmu. Včasná a zejména kvalitní odborná pomoc vás může zbavit problémů účinně, rychle a spolehlivě. Zde jsou základní body, které vám pomohou při vašem výběru správné DDD firmy tak, abyste byli maximálně spokojení.

1) Ověřte si, zda firma skutečně existuje - zda je její sídlo skutečné, ne virtuální. Ideálně aby bylo možné někoho fyzicky zastihnout, zejména pokud budete potřebovat osobní konzultace
2) Fungující dispečink - vždy je na příjmu někdo s odbornými znalostmi, schopný vás vyslechnout, poradit a navrhnout řešení vašeho problému
3) Odborně způsobilí technici - speciálně vyškolení technici s osvědčením o absolvování kurzu DDD, nejlépe nejen základního. Správný technik si neustále doplňuje své znalosti, aby mohl bojovat proti škůdcům vždy nejúčinnějšími prostředky a metodami, které se stále zdokonalují.
4)Vlastní vozidla - firma má k dispozici více vozidel, jak osobních, tak velkých, pro převoz kontaminovaného nábytku atd. K dispozici jsou jak vozidla označená, tak vozidla neoznačená a diskrétní. Záleží na každém zákazníkovi, jakou službu upřednostní.
5) Protokol - po skončení DDD zásahu musí technik vždy vystavit protokol, který bude obsahovat datum a čas zásahu, jaké prostředky byly použity, jejich množství a způsob použití. Připíše i další následná doporučení, která je potřeba dodržet - je to podmínkou pro dodržení záruky ze strany firmy.
6) Záruka - po úspěšném dokončení DDD zásahu by vám měla firma sdělit, jak dlouho poskytuje na provedené služby záruku, kdy se můžete na firmu obrátit s problémy a případně se bezplatně provádí opakované ošetření prostor. Je potřeba ale vzít v potaz, že v případě některých zakázek nelze záruku udělit.
7) Pozásahový a pozáruční servis - po každém DDD zásahu je zákazník poučen o následném postupu a dalších doporučeních, která musí dodržovat, aby bylo ošetření ve výsledku co nejúspěšnější. Po uplynutí záruky je stále k dispozici dispečink s poradenstvím, takže se zákazníci mohou kdykoli bezplatně poradit atd. I tyto služby mají nemalý vliv na úspěšnost celé spolupráce zákazníka s DDD firmou.
Úspěšným zásahem vše nekončí. I po odchodu DDD technika je důležitá následná spolupráce s vámi, protože jen tak zvýšíte účinnost zásahu a snížíte riziko dalšího zamoření nezvanými hosty z řad hmyzu i hlodavců.
Vybraná firma by měla být ochotná s vámi vše řešit. Nebojte se podrobně na vše zeptat, osobně i telefonicky.