Jak vybrat odbornou deratizační firmu

18.10.2022

Pokud se u vás objeví kdekoli škůdci , ať už štěnice, potkani, dřevokazi, rusi, švábi atd, musíte tento problém řešit co nejrychleji, nejlépe ihned. Nejdůležitějším krokem  je vybrat si správnou DDD firmu. Včasná a zejména kvalitní odborná pomoc vás může zbavit problémů účinně, rychle a spolehlivě. Zde jsou základní body, které vám pomohou při vašem výběru správné DDD firmy tak, abyste byli maximálně spokojení.

Aplikace dezinsekčního nástřiku
Aplikace dezinsekčního nástřiku

1) Ověřte si, zda firma skutečně existuje - zda je její sídlo skutečné, ne virtuální. Ideálně aby bylo možné někoho fyzicky zastihnout, zejména pokud budete potřebovat osobní konzultace 

2) Fungující dispečink - vždy je na příjmu někdo s odbornými znalostmi, schopný vás vyslechnout, poradit a navrhnout řešení vašeho problému

3) Odborně způsobilí technici - speciálně vyškolení technici s osvědčením o absolvování kurzu DDD, nejlépe nejen základního. Správný technik si neustále doplňuje své znalosti, aby mohl bojovat proti škůdcům vždy nejúčinnějšími prostředky a metodami, které se stále zdokonalují.

4)Vlastní vozidla - firma má k dispozici více vozidel, jak osobních, tak velkých, pro převoz kontaminovaného nábytku atd. K dispozici jsou jak vozidla označená, tak vozidla neoznačená a diskrétní. Záleží na každém zákazníkovi, jakou službu upřednostní.

5) Protokol - po skončení DDD zásahu musí technik vždy vystavit protokol, který bude obsahovat datum a čas zásahu, jaké prostředky byly použity,  jejich množství a způsob použití. Připíše i další následná doporučení, která je potřeba dodržet - je to podmínkou pro dodržení záruky ze strany firmy.

6) Záruka - po úspěšném dokončení DDD zásahu by vám měla firma sdělit, jak dlouho poskytuje na provedené služby záruku, kdy se můžete na firmu obrátit s problémy a případně se bezplatně provádí opakované ošetření prostor. Je potřeba ale vzít v potaz, že v případě některých zakázek nelze záruku udělit.

7) Pozásahový a pozáruční servis - po každém DDD zásahu je zákazník poučen o následném postupu a dalších doporučeních, která musí dodržovat, aby bylo ošetření ve výsledku co nejúspěšnější. Po uplynutí záruky je stále k dispozici dispečink s poradenstvím, takže se zákazníci mohou kdykoli bezplatně poradit atd. I tyto služby mají nemalý vliv na úspěšnost celé spolupráce zákazníka s DDD firmou.

Úspěšným zásahem vše nekončí. I po odchodu DDD technika je důležitá následná spolupráce s vámi, protože jen tak zvýšíte účinnost zásahu a snížíte riziko dalšího zamoření nezvanými hosty z řad hmyzu i hlodavců. 

Vybraná firma by měla být ochotná s vámi vše řešit. Nebojte se podrobně na vše zeptat, osobně i telefonicky.

                        


Potřebujete pomoc? Chcete poradit?

Jsme tu pro vás - rychlost, odbornost, diskrétnost a komplexní služby.

Trápí vás štěnice, švábi, hlodavci, nebo jiní škůdci? Potřebujete pomoc, nebo jen poradit? Jsme tu pro vás 7 dní v týdnu, 24 hod denně. Vždy rychle, ochotně a diskrétně zlikvidujeme škůdce a vrátíme vám opět klid a pohodu.